BS17

ERA TURBO

Sezonul 2016-2017 a reprezentat o evoluție fundamentală din punct de vedere al construcției monopostului BS17. Abordarea inovativă a conceptului a condus la un real progres în ceea ce privește designul lui BS17. Pentru creșterea fiabilității și imbunătățirea comportamentului dinamic, pentru prima dată în istoria echipei, monopostul este echipat cu pachet aerodinamic format din eleroane și aripi deportante, iar propulsorul supraalimentat BS17 cu ajutorul unui turbo compresor. BS17 a reprezentat de departe cel mai performant monopost construit de echipa până acum și singura deficiență a reprezentat-o fiabilitatea, care a fost îmbunătățită pe parcusul sezonului competițional.

Parteneri

Universitatea Transilvania din Brașov

Universitatea Transilvania din Brașov

Website
Continental

Continental

Website
Bosch

Bosch

Website
KEMTEK

KEMTEK

Website
SCHAEFFLER

SCHAEFFLER

Website
Kristoteq

Kristoteq

Website
Kristo

Kristo

Website
Motul

Motul

Website
GKN
AEM
RAMOSS

RAMOSS

Website
Vector

Vector

IAR Brasov

IAR Brasov

Website
ROMRADIATOARE

ROMRADIATOARE

Website
Honeywell

Honeywell

Website
CTIB Brasov

CTIB Brasov

Website
Arplama Group

Arplama Group

Website
OLSON

OLSON

Website

Echipă

Andrei Câmpean
Lider tehnic
Adrian Bucuroiu
null
Agnes Timea Wagner
null
Andrei Bădilă
null
Cristian Pridie
null
Diana Buzdugan
null
Florin Lupu
null
Gabriel Tobă
null
Horia Andronic
null
Mihai Luchian
null
Răzvan Chirilă
null
Roxana Zaicoș
null
Ștefan Bârgăoanu
null
Vlad Răileanu
null
Alin Adam
Mihai Comşiţ
Raul Ardelean
Vlad Lupu

Date Technice

ClasaClasa 1
Universitatea"Transilvania" din Brașov
Număr monopost111
Lungime/ lățime/ înălțime/ ampatament2790 mm/1432 mm/1093 mm/1600 mm
Encartament (față/spate)1200mm / 1200mm
Masă276.5 Kg
AmortizoareÖhlins Cane Creek Formula Student Edition
Suspensie (față/spate)Push-rod cu brațe inegale în formă de A acționând un arc și un amortizor orientate orizontal/vertical
Anvelope (față/spate)Continental 20.5x7 R13
Jante (față/spate)13"x7" OZ Racing
Frâne (față/spate)Sistem de frânare AP Racing cu etriere din Aluminiu cu 2 pistoane, 4 discuri de frână ISR semiflotante cu diametrul de 220 mm
ȘasiuȘasiu spațial construit din țeavă tubulară (oțel aliat 25CrMo4)
CaroserieFibră de sticlă și panouri din materiale compozite
Motor2006 Honda CBR 600 RR
Alezaj/ Cursă/ Număr cilindri/ cmc67.0 mm bore / 42.5 mm stroke / 4 cylinder / 599 cc
CombustibilBenzină fără Pb cu cifră octanică 98
Sistem de combustibilSistem dual secvențial de injecție Honda comandat de ECU AEM
Putere maximă/ cuplu torsiune55 kW @ 12500 rpm/50 Nm @ 9000 rpm
TransmisiePrin lanţ
DiferențialDrexlercu alunecare limitată
Raport de transmitere4.09:1