BS18

UN DECENIU DE CURSE

Sezonul 2017- 2018 reprezintă un moment important în existența echipei. Continuând saltul pe care l-am făcut în sezonul anterior, obiectivele noastre se rezumă la îmbunătățirea rezultatelor și a fiabilității monopostului BS18. Monoposturile construite anterior ne oferă un cadru valoros pentru realizarea unui concept avansat. Noul monopost va integra elementele specifice de design BlueStreamline, incluzând un pachet aerodinamic mai complex și o mai bună integrare a elementelor de supraalimentare în cadrul grupului propulsor. Ne dorim foarte mult ca acest an jubiliar să încununeze eforturile noastre de până acum!

Parteneri

Universitatea Transilvania din Brașov

Universitatea Transilvania din Brașov

Website
KEMTEK

KEMTEK

Website
Avantec

Avantec

Website
Avantec Stamping Tools

Avantec Stamping Tools

Website
RAMOSS

RAMOSS

Website
ROMRADIATOARE

ROMRADIATOARE

Website
IAR Brasov

IAR Brasov

Website
OLSON

OLSON

Website
Motul

Motul

Website
HIDRAULICA

HIDRAULICA

Website
Foerch

Foerch

Website
Continental

Continental

Website
Kristoteq

Kristoteq

Website
Kristo

Kristo

Website
Easy Composites

Easy Composites

Website
GKN
AEM
Vector

Vector

DP Media

DP Media

Website
Honeywell

Honeywell

Website
MasterKart

MasterKart

Website
Adciel

Adciel

Website
CTIB Brasov

CTIB Brasov

Website
AP101

AP101

BOR
K&W
PTC
Milenium Residence

Milenium Residence

Arplama Group

Arplama Group

Website
SIMSCALE

SIMSCALE

Website
STERO

STERO

VIT

VIT

Aeromold

Aeromold

Website

Echipă

Costin-Sorin Păunescu
Lider de echipă
Andrei Bădilă
Lider tehnic
Agnes Timea Wagner
Caroserie
Alina Oprea
Caroserie
Flavius Păduraru
Caroserie
Horia Andronic
Caroserie
Ionuț Alexandru
Caroserie
Iulian Corduneanu
Caroserie
Radu Torpan
Caroserie
Robert Slaminek
Caroserie
Alexandru Kuncz
Marketing & PR
Filip Blajiu
Marketing & PR
Ionuț Mușat
Marketing & PR
Adrian Pricop
Șasiu
Alexandru Burcă
Șasiu
Liviu Constantinescu
Șasiu
Octavian Păloaie
Șasiu
Ruben Mușat
Șasiu
Ștefan Bârgăoanu
Șasiu
Emi Pal
Suspensie
Gabriela Petrescu
Suspensie
Matei Ambarus
Suspensie
Mihai Rugacs
Suspensie
Nicu Orghidan
Suspensie
Radu Rusu
Suspensie
Andrei Herciu
Transmisie
Diana Buzdugan
Transmisie
Silviu David
Transmisie
Andrei David
Motor
Andrei Iosif
Motor
Bogdan Boroleanu
Motor
Bogdan Neacsu
Motor
Catalin Buțiu
Motor
Catalin Ironim Crisan
Motor
Kristian Atzberger
Motor
Raul Daniel
Motor
Raul Tokaci
Motor
Robert Komlosi
Motor
Ștefan Poienaru
Motor
Daniel Popa
Frâne
George Antonie
Frâne
Katalin Ivacson
Frâne
Alexandru Ghisa
Electronică
Alin Popa
Electronică
Florin Bunescu
Electronică
Petru Zuga
Electronică
Rareș Cristian
Electronică
Adrian Bucuroiu
Alin Adam
Andrei Câmpean
Daniel Isăilă
Mihai Comşiţ
Mihai Luchian
Răzvan Chirilă
Vlad Răileanu

Date Technice

ClasaClasa 1
Universitatea"Transilvania" din Brașov
Număr monopost111
Lungime/ lățime/ înălțime/ ampatament2790 mm/1432 mm/1093 mm/1600 mm
Encartament (față/spate)1200mm / 1200mm
Masă276.5 Kg
AmortizoareÖhlins Cane Creek Formula Student Edition
Suspensie (față/spate)Push-rod cu brațe inegale în formă de A acționând un arc și un amortizor orientate orizontal/vertical
Anvelope (față/spate)Continental 20.5x7 R13
Jante (față/spate)13"x7" OZ Racing
Frâne (față/spate)Sistem de frânare AP Racing cu etriere din Aluminiu cu 2 pistoane, 4 discuri de frână ISR semiflotante cu diametrul de 220 mm
ȘasiuȘasiu spațial construit din țeavă tubulară (oțel aliat 25CrMo4)
CaroserieFibră de sticlă și panouri din materiale compozite
Motor2006 Honda CBR 600 RR
Alezaj/ Cursă/ Număr cilindri/ cmc67.0 mm bore / 42.5 mm stroke / 4 cylinder / 599 cc
CombustibilBenzină fără Pb cu cifră octanică 98
Sistem de combustibilSistem dual secvențial de injecție Honda comandat de ECU AEM
Putere maximă/ cuplu torsiune55 kW @ 12500 rpm/50 Nm @ 9000 rpm
TransmisiePrin lanţ
DiferențialDrexlercu alunecare limitată
Raport de transmitere4.09:1