Parteneri
Universitatea Transilvania din Brașov
WebsiteKEMTEK
WebsiteAvantec
WebsiteAvantec Stamping Tools
WebsiteRAMOSS
WebsiteROMRADIATOARE
WebsiteIAR Brasov
WebsiteOLSON
WebsiteMotul
WebsiteHIDRAULICA
WebsiteFoerch
WebsiteContinental
WebsiteKristoteq
WebsiteKristo
WebsiteEasy Composites
WebsiteGKN
WebsiteAEM
WebsiteVector
DP Media
WebsiteHoneywell
WebsiteMasterKart
WebsiteAdciel
WebsiteCTIB Brasov
WebsiteAP101
BOR
WebsiteK&W
WebsitePTC
WebsiteMilenium Residence
Arplama Group
WebsiteSIMSCALE
WebsiteSTERO
VIT
Aeromold
WebsiteEchipă
Costin-Sorin Păunescu
Lider de echipă
Andrei Bădilă
Lider tehnic
Agnes Timea Wagner
Caroserie
Alina Oprea
Caroserie
Flavius Păduraru
Caroserie
Horia Andronic
Caroserie
Ionuț Alexandru
Caroserie
Iulian Corduneanu
Caroserie
Radu Torpan
Caroserie
Robert Slaminek
Caroserie
Alexandru Kuncz
Marketing & PR
Filip Blajiu
Marketing & PR
Ionuț Mușat
Marketing & PR
Adrian Pricop
Șasiu
Alexandru Burcă
Șasiu
Liviu Constantinescu
Șasiu
Octavian Păloaie
Șasiu
Ruben Mușat
Șasiu
Ștefan Bârgăoanu
Șasiu
Emi Pal
Suspensie
Gabriela Petrescu
Suspensie
Matei Ambarus
Suspensie
Mihai Rugacs
Suspensie
Nicu Orghidan
Suspensie
Radu Rusu
Suspensie
Andrei Herciu
Transmisie
Diana Buzdugan
Transmisie
Silviu David
Transmisie
Andrei David
Motor
Andrei Iosif
Motor
Bogdan Boroleanu
Motor
Bogdan Neacsu
Motor
Catalin Buțiu
Motor
Catalin Ironim Crisan
Motor
Kristian Atzberger
Motor
Raul Daniel
Motor
Raul Tokaci
Motor
Robert Komlosi
Motor
Ștefan Poienaru
Motor
Daniel Popa
Frâne
George Antonie
Frâne
Katalin Ivacson
Frâne
Alexandru Ghisa
Electronică
Alin Popa
Electronică
Florin Bunescu
Electronică
Petru Zuga
Electronică
Rareș Cristian
Electronică
Adrian Bucuroiu
Alin Adam
Andrei Câmpean
Daniel Isăilă
Mihai Comşiţ
Mihai Luchian
Răzvan Chirilă
Vlad Răileanu
Date Technice
Clasa | Clasa 1 |
Universitatea | "Transilvania" din Brașov |
Număr monopost | 111 |
Lungime/ lățime/ înălțime/ ampatament | 2790 mm/1432 mm/1093 mm/1600 mm |
Encartament (față/spate) | 1200mm / 1200mm |
Masă | 276.5 Kg |
Amortizoare | Öhlins Cane Creek Formula Student Edition |
Suspensie (față/spate) | Push-rod cu brațe inegale în formă de A acționând un arc și un amortizor orientate orizontal/vertical |
Anvelope (față/spate) | Continental 20.5x7 R13 |
Jante (față/spate) | 13"x7" OZ Racing |
Frâne (față/spate) | Sistem de frânare AP Racing cu etriere din Aluminiu cu 2 pistoane, 4 discuri de frână ISR semiflotante cu diametrul de 220 mm |
Șasiu | Șasiu spațial construit din țeavă tubulară (oțel aliat 25CrMo4) |
Caroserie | Fibră de sticlă și panouri din materiale compozite |
Motor | 2006 Honda CBR 600 RR |
Alezaj/ Cursă/ Număr cilindri/ cmc | 67.0 mm bore / 42.5 mm stroke / 4 cylinder / 599 cc |
Combustibil | Benzină fără Pb cu cifră octanică 98 |
Sistem de combustibil | Sistem dual secvențial de injecție Honda comandat de ECU AEM |
Putere maximă/ cuplu torsiune | 55 kW @ 12500 rpm/50 Nm @ 9000 rpm |
Transmisie | Prin lanţ |
Diferențial | Drexlercu alunecare limitată |
Raport de transmitere | 4.09:1 |