BS16

PROMPTITUDINE

Cuvintele cheie pentru BS16 sunt simplitatea și radicalitatea în abordarea soluțiilor tehnice și tehnologice. Obiectivele echipei au fost reducerea masei monopostului, creșterea performanței și fiabilității, și implicit ocuparea unor poziții cât mai înalte în clasamentul competițiilor. Urmare a efortului susținut, obiectivele au fost atinse de către echipa BlueStreamline. Munca și nivelul ridicat de cunoaștere s-au reflectat în performanțele monopostului. Un rezultat semnificativ a fost obținut în proba de accelerație unde echipa s-a aliniat în topul clasamentului, învingând campioana.

Parteneri

Universitatea Transilvania din Brașov

Universitatea Transilvania din Brașov

Website
KEMTEK

KEMTEK

Website
Avantec

Avantec

Website
Avantec Stamping Tools

Avantec Stamping Tools

Website
SCHAEFFLER

SCHAEFFLER

Website
RAMOSS

RAMOSS

Website
ROMRADIATOARE

ROMRADIATOARE

Website
IAR Brasov

IAR Brasov

Website
Continental

Continental

Website
GKN
AEM
Vector

Vector

Echipă

Andrei Câmpean
Lider tehnic
Adrian Aprodu
null
Adrian Bucuroiu
null
Alexandru Darlau
null
Beatrice Năstase
null
Catalin Turbatu
null
Gabriel Tobă
null
Mihai Luchian
null
Răzvan Chirilă
null
Alin Adam
Daniel Isăilă
Mihai Comşiţ
Nicolae-Radu Băncilă
Vlad Lupu

Date Technice

ClasaClasa 1
Universitatea"Transilvania" din Brașov
Număr monopost111
Lungime/ lățime/ înălțime/ ampatament2790 mm/1432 mm/1093 mm/1600 mm
Encartament (față/spate)1200mm / 1200mm
Masă276.5 Kg
AmortizoareÖhlins Cane Creek Formula Student Edition
Suspensie (față/spate)Push-rod cu brațe inegale în formă de A acționând un arc și un amortizor orientate orizontal/vertical
Anvelope (față/spate)Continental 20.5x7 R13
Jante (față/spate)13"x7" OZ Racing
Frâne (față/spate)Sistem de frânare AP Racing cu etriere din Aluminiu cu 2 pistoane, 4 discuri de frână ISR semiflotante cu diametrul de 220 mm
ȘasiuȘasiu spațial construit din țeavă tubulară (oțel aliat 25CrMo4)
CaroserieFibră de sticlă și panouri din materiale compozite
Motor2006 Honda CBR 600 RR
Alezaj/ Cursă/ Număr cilindri/ cmc67.0 mm bore / 42.5 mm stroke / 4 cylinder / 599 cc
CombustibilBenzină fără Pb cu cifră octanică 98
Sistem de combustibilSistem dual secvențial de injecție Honda comandat de ECU AEM
Putere maximă/ cuplu torsiune55 kW @ 12500 rpm/50 Nm @ 9000 rpm
TransmisiePrin lanţ
DiferențialDrexlercu alunecare limitată
Raport de transmitere4.09:1