BS19

A DOUA DECADĂ

BS19 a fost un monopost construit în sezonul 2018-2019, care a reprezentat o evoluție semnificativă în designul față de predecesorul său. Acesta a fost utilizat pe circuite de Formula 1, cum ar fi Silverstone și Circuit de Catalunya. O inovație majoră în construcția BS19 a constat în utilizarea compozitelor de înaltă calitate. În plus, monopostul a fost alimentat cu combustibil pe bază de etanol. De asemenea, proiectul a marcat o revenire la un propulsor aspirat natural, ceea ce a contribuit la performanța și manevrabilitatea sa.

Parteneri

Universitatea Transilvania din Brașov

Universitatea Transilvania din Brașov

Website
KEMTEK

KEMTEK

Website
Avantec

Avantec

Website
Avantec Stamping Tools

Avantec Stamping Tools

Website
SCHAEFFLER

SCHAEFFLER

Website
ROMRADIATOARE

ROMRADIATOARE

Website
OLSON

OLSON

Website
Motul

Motul

Website
Continental

Continental

Website

Echipă

Flavius Păduraru
Lider de echipă
Cristian Pridie
Lider tehnic
George Antonie
Marketing & PR
Ionuț Mușat
Marketing & PR
Alexandru Ghisa
Motor
Catalin Buțiu
Motor
Agnes Timea Wagner
Alina Oprea
Costin-Sorin Păunescu
Daniel Isăilă
Filip Blajiu
Mihai Comşiţ
Mihai Luchian
Răzvan Chirilă
Robert Slaminek
Alin Popa
null
Florin Bunescu
null
Matei Ambarus
null
Nicu Orghidan
null

Date Technice

ClasaClasa 1
Universitatea"Transilvania" din Brașov
Număr monopost111
Lungime/ lățime/ înălțime/ ampatament3002 mm/1354 mm/1180 mm/1525 mm
Encartament (față/spate)1150mm / 1100 mm
Masă230 Kg
AmortizoareÖhlins Cane Creek Formula Student Edition
Suspensie (față/spate)Push-rod cu brațe inegale în formă de A acționând un arc și un amortizor orientate orizontal/vertical
Anvelope (față/spate)Continental 20.5x7 R13
Jante (față/spate)13"x7" OZ Racing
Frâne (față/spate)Sistem de frânare AP Racing cu etriere din Aluminiu cu 2 pistoane, 4 discuri de frână ISR semiflotante cu diametrul de 220 mm
ȘasiuȘasiu spațial construit din țeavă tubulară (E235 Steel)
CaroserieFibră de sticlă și panouri din materiale compozite
MotorHONDA CBR600RR PC37
Alezaj/ Cursă/ Număr cilindri/ cmc67.0 mm bore / 42.5 mm stroke / 4 cylinder / 599 cc
CombustibilBenzină fără Pb cu cifră octanică 98
Sistem de combustibilSistem dual secvențial de injecție Honda comandat de ECU AEM
Putere maximă/ cuplu torsiune55 kW @ 12500 rpm/50 Nm @ 9000 rpm
TransmisiePrin lanţ
DiferențialDrexlercu alunecare limitată
Raport de transmitere4.09:1